niedziela, 23 listopada 2014

Tęskno za wiosną

Zdecydowanie tęsknię za wiosną. Dobija mnie fakt, że jest tak mało słońca. Ja potrzebuję światła, nie tylko do biżuteryjnych eksperymentów, ale i do dobrego samopoczucia! Aby odczarować szarobury świat za oknem powstał kwiatowy naszyjnik. Wydawało mi się, że będzie to prosta praca, która nie przysporzy mi emocji.
Oj myliłam się, art clay jest bardziej nieprzewidywalny niż myślałam. Podczas wypiekania ujawnił się bąbelek powietrza w bazie naszyjnika, który zrobił niemałe szkody. Początkową chęć wysłania w kosmos przez okno całej pracy... stłumiłam z trudem :P. Ostatecznie okazało się, że nie jest tak źle jak oceniłam i finalnie nie widać na nim całej jego bujnej historii. Czyli nie ma tego złego, czego by się naprawić nie dało :) Zapraszam do oglądania!


Jeszcze szybkie podsumowanie:
Baza - srebro ręcznie formowane.
Baza jest zmatowiona i zaoksydowana.
Kamienie- drobne fasetowane oponki labaradorytu.
Elementy gotowe -srebrne zapięcie naszyjnika.


Naszyjnik już powędrował do kogoś, mam nadzieję że będzie się godnie prezentował :)


Słoneczne pozdrowienia 

d. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz